Õpetajate päeval, 5.oktoobril oli Veeriku kooli õpetajatel tunnivaba päev.

 

Traditsiooniliselt andis direktor hommikul võimu üheks päevaks üheksandikele, kes seda päeva alati põnevusega ootavad. Kui vastastikku lubadused antud, siirdusid lõpuklasside õpilased I kooliastme klassidesse ning õpetajad said võimaluse isekeskis vestelda, millest igapäevarutus vahel puudust tuntakse.

II ja III kooliastme õpilasi ootas aga üllatus. Seoses kooli 30. sünnipäevaga olid majja oodatud vilistlased. Ja nad tulid… täpselt 30, nagu olime soovinud. Mitte just igast lennust, aga siiski eri vanuses, erinevate elukutsete ja toredate huvialadega noored. Südamlikud taaskohtumised ja elavad vestlused, mis kogu majas aset leidsid, annavad kindlasti põhjust taas ja taas tulla.

Aitäh, armas vilistlane!

Kärt Vahtra (8.lend), Andrus Ruus ( 9.lend), Reet Luts ja Kadri Asmer (14.lend),Katrin Juhanson, Priit Suviste, Liina, Leila, Lily Luik, Roland Kivitare (kõik 15.lennust), Kätre Mängel (16.lend), Marju Kiisla ja Indrek Pajur (17.lennust), Dmitri Valiulin, Rando Kangur, Reimo Kivine, Eneli Lattik ja Erika Värimäe (kõik 21.lennust), Simo Jarek Zaranek, Kristjan Mängel, Andres Joosep ja Sander Pormeister (kõik 22.lennust), Margit Oinus (24.lend), Martin Sõgel ja Mihkel Jõgever (26.lend), Junko Talivere, Krismar Kadak ja Kevin Lassiniit (28.lennust), Karoli Kapp (29.lend). Ja meie oma õpetaja, vilistlane 3.lennust Kersti Krüünvald.

 

Kui päeva lõpetaval aktusel taas rolle vahetati, tõdesid üheksandikud:

„Õpetaja töö on väga vastutusrikas. Nõuab väga palju mõtlemist ja lahenduste leidmist.“

 „Mulle meeldis näha, et klass austas mind.“    

„Õpetajaks olemise raskus sõltub suuresti klassist ja enese ettevalmistusest.“

 „…ma sain palju uusi kogemusi, minu mõtteviis ja vaade õpetajatele muutus väga. Õpetajaks olemine pole nii lihtne, kui ma arvasin.“

„Olin natuke pettunud. Ootus oli suur, kuid välja kukkus niimoodi, nagu ei olnud plaaninud.“

„… kogesin, kui raske on õpetajal tegelikult vaikust saavutada, kui õpilased seda ei taha.

„Olen rahul selle kogemusega, aga õpetajaks saada ei tahaks.“

„Polnud aimugi, kui raske töö see on. Imetlusväärne, kuidas õpetajad sellega toime tulevad!“

„Õpetajal polegi puhkeaega ...väga väsitav kogemus.“

„Mina ei olnud õpetaja rollis, aga koolis on veel palju muud tööd.“

„Uskumatu, kuidas nad (õpetajad) seda kõike jõuavad.“

„ Meie direktor Gregor oli toetav ja jõudis kõikjale.“

„Päev oli äge ja vääris planeerimist.“

https://drive.google.com/open?id=0B61IB1wA70TBTVVONWFweTRLb2M

Piltide autorid Kristiina Ernits, Liis Lokk ja Signe Varendi

Tekst Carmen Luts

21.septembril otsustasime koolipere I astme kõikide klassidega sügise algust tähistada Jõgeva maakonnas asuvas Tore talus, kus kasvavast maisist on moodustatud labürint.

Tegelikult on see maisirägastik (ingl. maze) , kus on palju ristuvaid käike ja mille esimene eesmärk on kontrollpunkte otsides eksimine ja väljapääsu leidmine. Kontrollpunkte oli 6, selleaastase maisilabürindi radade pilt kujutas noote - Eesti hümni.

Veel oli võimalik läbida põõsalabürint, millesse oli peidetud 5 looma, need oli vaja meelde jätta ning peale seda võis hakata auhinda valima ning maiustama.

Peale selle õppisime maisi tundma ning iga laps sai maitsmiseks, uurimiseks ning koju kaasa viimiseks maisitõlviku.

Oli väga vahva ja meeldejääv üritus!

 

 

 

Lisainfo