5. oktoobril tähistati Tartu Veeriku Koolis õpetajate päeva. Sel päeval olid 9. klasside õpilased üle võtnud nii õpetajate kui ka direktori,õppejuhi ja huvijuhi rollid ja ülesanded. Muuhulgas andsid 9. klassi poisid tundi ka õpetajatele ning said sellega hästi hakkama. Üks tundi läbiviinud õpilane tõdes hiljem aktusel, et äkki saab temastki tulevikus õpetaja. Päeva lõpus toimus väike südamlik aktus, kus õpetajaid tänati kingituste ja sooja käepigistuse või kallistusega. Sellega oli laste päev lõppenud ning õpetajatele toimus väljasõit Pühajärvele. Oli meeleolukas päev nii õpilastele kui ka õpetajatele.

Õpilaste muljed seoses õpetajate päevaga on järgmised:

Mina sain võimaluse õpetajate päeval olla direktor ning see oli minu jaoks väga silmiavav.

Väga huvitav oli, kui õpilased võtsidki mind kui direktorit ning ka käitusid vastavalt. Kui muidu olen õpilasena kõndinud B-korpuse koridorides, siis on seal tavaliselt õpilased jooksnud ja karjunud ning keegi pole eriti mind tähele pannud. Kõndides B-korpuse koridorides direktorina, siis jäi jooksmine ja karjumine kasvõi korraks järele. Ka klassiruumidesse sisenedes tõusti püsti ja teretati. Kuid sellel tööl oli ka teine külg. Ma pidin päris palju ringi käima, mõnel hetkel hakkas isegi kiire ning ma pidin jooksma klasside ja õpetajatetoa vahel.

Kogu see üritus oli väga põnev ning mulle see väga meeldis, eriti see, et sain natuke tunda, milline on osa direktoritööst.

Mary-Liis Mustonen, 9.b

Mulle meeldis väga olla huvijuht. Huvijuhi töö algas juba nädal aega enne õpetajate päeva. Meil tuli korraldada palju asju , aga see oli tore, sest päris huvijuht usaldas meid palju ja saime teha asju nii, nagu meile meeldib. Õpetajate päeval aga käisin koos asendus-õppealajuhatajaga klassist-klassi, et jäädvustada hetki, mil üheksandikud õpetajad olid.

Kirke Piiskoppel, 9.a

Mina andsin tundi nii algklassidele kui ka õpetajatele. Algklassidega oli põnev, sest nad olid rõõmsad ja ei kartnud abi küsida. Mõned tahtsid rohkem tähelepanu, aga sellest ei olnud midagi. Õpetajatega oli hoopis teistmoodi. Isegi väike närv oli sees, aga tunne oli, et õpetajad nautisid, et nad said olla õpilased. Muidugi oli seda näha ka Kahoot-i nimede järgi, näiteks „laikiisk“, „su ema“, „imelik“ jne.

Kristofer-Robin Lai, 9.b

Vaata pilte

Lisainfo