Käisime rahvusvahelisel projekti kohtumisel Poolas Varssavis 15.-21. oktoobrini. Me alustasime reisi esmaspäeval kell 10.00 Tartust ja Tallinnas olime umbes 12.30. Sealt läksime lennukile ja olime 2 tunni pärast Poolas. Lennujaamas võtsid meid vastu vahetusõpilased ja nende pered. Sõitsime oma kodudesse, mis asusid Mysiadlos, Varssavist kaugemal.

Teisipäeval sõime hommikust ja läksime kooli. Kool oli uus, suur ja väga ilus. Meile tutvustati nädala programmi, kõiki ettevõtmisi ja projektist osavõtjaid. Seejärel suundusime kunstikeskusesse, kus meisterdasime plakateid nutitelefonide kasutamise kohta. Pärast lõunasööki toimusid koolis sportlikud tegevused – meile õpetati Poolas väga tuntud pallimängu, mis sarnanes rahvastepallile. Meil oli väga lõbus. Siis läksime oma kodudesse, suhtlesime oma uute peredega ja käisime õhtul väljas.

Kolmapäeval pidime kooli parklas olema juba 7:30. Varssavisse sõitsime umbes tund aega. Ilm oli vaatamisväärsustega tutvumiseks suurepärane. Meile tutvustati Varssavi ülikooli, vanalinna, kultuuri ja teaduse paleed. Sõitsime ringi Poola vanaaegse bussiga, mille nimi on eesti keelde tõlgituna „kurk“ (tema kuju tõttu). Kell 12 suundusime Neooni muuseumisse. Seal muuseumis olid erinevate asutuste sildid. Moodustasime rahvusvahelised grupid ja lahendasime erinevaid ülesandeid. Kell 14 oli meil söömine. Meile pakuti suppi ja praadi. Kella 15 paiku hakkasime Mysiadlosse tagasi sõitma. Tunnike sõitsime jälle tagasi ja õhtu veetsime mõnusalt ja huvitavalt koos teiste peredega erinevaid tegevusi tehes.

Neljapäeval oli meil kavas põnev töötuba, kus valmistasime Poola rahvustoite. Meid jagati nelja tiimi. Iga tiim valmistas erinevat toitu. Lõpuks valiti ka võitja. Pärast saime ka omatehtud toidud ära süüa - need olid väga maitsvad. Kui kõhud olid täis, suundusime planetaariumisse, et kõik koos vaadata huvitavat filmi mustadest aukudest.

Reede algas kell 9. Olime enamuse ajast koolis. Kõige esimesena laulis meile nende kooli koor, siis hakkasime kaunistama telefonimaju. Me kaunistasime neid tiimidena. Tiimid jaotati riikide järgi. Vahepeal kohtusime ka kooli direktoriga. Peale seda tutvustati meile põhjalikumalt koolimaja. Giidideks olid vanemate klasside õpilased. Pärast tehti meile kaks esitlust Poola kohta. Siis sõime lõunat kooli sööklas. Peale seda läksime tennist mängima ja saigi päev läbi. Läksime kõik oma peredega õhtut veetma.

Laupäeval kell 9.15 läks kooli juurest buss batuudikeskusesse nimega Stacja Grawitacja. Me olime seal kaks tundi, väga lahe oli. Suhtlesime kõik omavahel ja kõigi partnerkoolide õpilased said üksteisega hästi läbi. Pärast batuudikeskust läksime välja pitsat sööma, kus meile anti ka tunnistused projektikohtumisel osalemise eest. Oli järjekordne tore päev, aga kahjuks viimane. Aeg oli kiirelt möödunud ja pühapäeval ootas ees tagasisõit koju.

Nädal möödus väga huvitavalt. Tore oli koos teiste projektis olevate õpilastega erinevates ettevõtmistes osaleda, suhelda inglise keeles, saada uusi teadmisi nii Poola, kooli kui ka teiste õpilaste kohta. Proovime olla teadlikumad nutiseadmete kasutajad. Kui võimalik, siis osaleme alati sellistes projektides ja julgustame ka teisi seda tegema. Projektis osalesid Merili, Simone, Kristin, Eliann ja Gabriel 7b klassist.