On traditsiooniks kujunenud, et vaheajal, kui õpilased õppetööst puhkavad, asetavad hoopis õpetajad end õpilaste roll, vahetavad omavahel kogemusi ja koguvad mõtteid oma töö veel paremaks korraldamiseks. 21. märtsil toimus metoodikapäev, kus nii mõnedki Veeriku kooli õpetajad oma ideid kolleegidega jagasid. Esindatud olid erinevad ained ja aineülesed oskused. Paljudes metoodikapäeval toimunud töötubadest on õpilastel juba erinevate ürituste käigus (teemapõhine projektipäev 28. veebruaril, isadepäev) olnud võimalik osa saada, vaheajal avanes see võimalus siis õpetajatel. 

Lisaks erinevatele töötubadele jagati sel päeval kogemusi ka ettevõtlikkuse arendamisest erinevate klassipõhiste tegevuste kaudu ning võeti kokku juba sügisel koos käima hakanud õhinapõhise õppimise õpikogukonnas toimunu. 

Suured tänud kõikidele esinejatele, paneeldiskussioonis osalenutele ja töötubade juhendajatele! 

 

KAVA: 

10.00 – õhinapõhine õppimine Kristel Kruuse õpikogukonna näitel

10.45 – Ettevõtlikkuse arendamine 2., 3. ja 5.a klassi näiteil

11.30 – Teemapõhise projektipäeva refleksioon – õppejuhi kokkuvõte

LÕUNA

13.00 – 14.30 Jagame kogemust ja nopime ideid           

Töötoad:

13.00 – 13.25

              * Inglise keele luuletuste loomine ja filmimine (õp Salumets)

              * Läänemeri (õp Sumberg) 

              * Loovuse töötuba VIPPA tootmisjääkidest  (õp Karpov)

 13.30 – 13.55

              * Ruumiliste mudelite valmistamine. 

                 Mudellinn (õp Puusepp, Õigus, Nummert)

              * Raamatust koomiks (õp Kruuse, Pääsukene)

              * Digitaalne arengumapp (õp Sulg) 

  14.00 – 14.30

              * Vene vastlakombestik (õp Kuznetsova, Maalmann)

              * Seebimulli töötuba (õp  Rahu)

14.30 – 16.00 Lihase hooldus (Evaliis Seiler)

14.30 – 16.00 Peresüsteemist laiemalt (Õnne Nummert)

 

Ettevõtlikkuse arendamine 2., 3. ja 5. klassi näitel. Foto: Marin Vomm 

Töötuba klassiõpetajatele. Foto: Karin Tõevere

Lihase hooldus. Foto: Karin Tõevere

 

 

8.b käis teatrikuul kahel korral koduteatris Vanemuine.

Paljude jaoks oli 1.märtsil koos vaadatud Estonia teatri etendus „Kratt“ esmakordne kogemus balletiga.

Robin: „Etendus oli natuke igav, aga pakkus mulle palju uusi teadmisi.“

Oliver: „Ootasin kogu esimese vaatuse, millal ometi rääkima hakatakse. Vaheajal sain õpetajalt teada, et balletis „räägib“ muusika.“

Projekti Koolipäev teatris raames oli õpilastel endal  balletitunnis võimalus proovida, kui lihtne on erinevaid käte ja jalgade positsioone võtta, pöördeid ja  koordinatsiooniharjutusi sooritada.

Hannes: „See oli kordades raskem,  kui välja paistab.“

Roomet: „Ballett oli äge, sest ma polnud seda kunagi proovinud.“

Õppekäik jätkus ajaloo- ja füüsikatunniga.

Renaldo: „Mulle ei meeldinud ajalootund, sest seal lihtsalt istusime ja kuulasime.“

Carmen-Margot: „Teatri ajaloo tund kestis vaid tunni, aga väsitas kõige rohkem, sest me lihtsalt istusime.

Anette: „Tore oli füüsikatunnis õpitut üle korrata. Valgusefektid olid lahedad.“

Hannes: „Kõige põnevam oli dekoratsiooni – ja kostüümiladu. Üllatav oli, et igal aastal lisandub 2500 uut kostüümi. Ladu mahutab 100 tuhat kostüümi, mida on võimalik stiilipidudeks ka linnarahval laenutada.“

Liis: „Sain teada, et dekoratsioonid on tegelikult väga kerged. Üllatav oli, et kostüüme pestakse teatrimajas, milleks on omad ruumid ja inimesed.“

Steve: „Kogu koolipäev oli väga tore, aga oleks tahtnud ka ise laval näidendit teha.“

Sander: „Kõige lahedam oli, et kohtasin teatrimajas palju sõpru. Kõik kogunenud õpilased jagati aga kommimänguga gruppidesse.“

Fotod ja tekst: klassijuhataja Carmen Luts 

 

 

Lisainfo